Top

Když myslím pozitivně, přitahuju pozitivní klienty

Suri.cz / Média  / Když myslím pozitivně, přitahuju pozitivní klienty

Když myslím pozitivně, přitahuju pozitivní klienty

Ladislav Griga si vyzkoušel obchod v mnoha podobách a má z terénu spoustu rad, jak správně a úspěšně komunikovat se zákazníky. Působí jako teamleader v Suri.cz je přesvědčený, že hlavní je péče o klienty i o své vlastní kolegy. „Za makléři přijdu automaticky, neptám se, jaký měli včera výsledek – ptám se, jak to šlo, co na to říkají, co doma, co cesta – zajímám se aktivně o jejich osobní život.“ Denně odbaví s týmem přes 2 000 hovorů a společně jsme probrali, jak být skvělým obchodníkem s telefonem v ruce. Jak komunikovat se zákazníkem a čemu se raději naprosto vyhnout.

Celý rozhovor na webu businessanimals.cz

Komentáře

Sdílet