Supervizor kontaktního centra

Suri.cz / Kariéra / Supervizor kontaktního centra

SUPERVIZOR KONTAKTNÍHO CENTRA

PFP usnadňuje svým klientům život tím, že díky spravovaným webům suri.czsrovnator.cz a povinne-ruceni.com, získají kompletní přehled o pojistných produktech na pojistném trhu a v klidu a jednoduše si vyberou to nejvýhodnější a jim šité na míru.

Staráme se o úsměv, ceny a služby jen a pouze našich klientů, kteří u nás mají sjednanou smlouvu. Komunikujeme telefonicky a e-mailem a snažíme se udržet službu v takové cenové relaci a obsahu, aby byli klienti opravdu spokojeni. Zakládáme si na budování vztahu a na užitečnosti služby.

Nejsme open space s malými stolečky a velkou obsazeností. Chceme i tebe znát jménem a vědět, co tě baví.

Naši klienti si kalkulují pojištění na našich webových stránkách a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak nejvýhodněji nastavit jejich pojištění. Naši operátoři nevolají na studené kontakty, nenabízí sady hrnců, žiletky a podobně. Klienty kontaktují na základě jejich projeveného zájmu přes kontaktní formuláře na webu.

Jsme si vědomi, že zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního pracovního prostředí v nových kancelářích v centru Prahy máme k dispozici i stolní fotbálek ( kde se denně hrají vypjatá derby 😉 ), plus nabízíme i další benefity, kterými odměňujeme zaměstnance za jejich výsledky ( stravenky, kulturní či jiné zážitky, vouchery na večeře apod ). Neváhejte zaslat životopis, zeptat se na další informace. Těšíme se na tebe!

CO TI NABÍZÍME?

  • Stravenky v hodnotě 90 Kč a příspěvek na Multisport kartu.
  • Kanceláře v Praze Holešovicích.
  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Zaškolení, firemní akce, benefity, stravenky, občerstvení na pracovišti (káva, čaj).
  • Samostatnou a odpovědnou práci.
  • Nástupní termín: ideálně ihned, případně dohodou.

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Aktivní práce na rozvoji telesales týmu v rámci prodejních dovedností, argumentačních schopností atd.
  • Aktivní pomoc operátorům na dalších projektech (sjednávání, či poskytování informací).
  • Pravá ruka manažera CC.
  • Náslechy a hodnocení hovorů, příprava podkladů pro zpětné vazby a podávání zpětné vazby členům svého týmu.
  • Administrativní práce ve formě přípravy výstupů/reportů,statistik na týdenní či měsíční bázi (email, tabulky).
  • Každodenní kontakt, komunikace a řešení požadavků z klientského servisu i dalších oddělení napříč firmou.
  • Podpora kolegů operátorů v rámci produktových informací, zasílání, informování, připomínání, aktualizace.
  • Aktivní podílení se na přípravě CS, tvorba vědomostních testů pro operátory.
  • Telefonická komunikace s klienty, kteří již projevili zájem o naše produkty či služby.
  • Doporučení vhodných produktů dle požadavku klienta, cenová kalkulace, uzavírání pojistných smluv.
  • Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků.

CO OD TEBE BUDEME POTŘEBOVAT?

  • Zkušenosti z práce z CallCentra.
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu lidí.
  • Uživatelská znalost práce na PC.
  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Znalost ČJ – mluvená i psaná forma.
  • Flexibilita a chuť do práce.

KONTAKT

Pokud tě nabídka zaujala, napiš nám.

Marie Křivánková
Telefon: +420 725 535 566
E-mail: marie.krivankova@renomia.cz